Utmaningen



Jag fick en utmaning av Anette att lista sex saker som gör mig lycklig just nu. Och det är klart att jag antar den. (Inte att förväxla med mina vanliga listor)
Här kommer de, utan inbördes rangordning:

1/Att maken snart kommer hem från sin Smålandsresa
2/Att jag i vissa sammanhang har en sådan stark övertygelse att jag aldrig behöver fundera över hur jag skall agera. Det går på känsla snarare än förnuft. Och det blir alltid rätt även om det inte alltid blir bra.
3/Min älskade treklöver som sover så gott just nu
4/Att jag är född med ett gott humör som underlättar en för tillfället tung vardag
5/Att antalet läsare av Glädjebloggen nådde all-time-high igår, igen
6/Att jag har kommit på en alternativ väg i fall den jag vandrar på för tillfället inte leder mig dit jag vill (kryptiskt?)

Jag skickar utmaningen vidare till den varma, goa, glada "Ekelundskan" och hoppas att hon nappar.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Anette

kom bara ihåg en sak:

På den nya väg du (eventueltt) ska vandra må(ste) du ta med nuvarande kollegor.

2008-09-11 @ 17:49:45
URL: http://an1str.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0