Om nån frågar

varför jag inte bloggar i morgon tisdag så kan ni berätta för dem att jag skall träffa min "stand-up-kollega" Biggan i Hässleholm och sedan åka direkt på styrelsemöte för den lokala fotbollsklubben.

Men ni kan ju uppmana dem att maila till [email protected] och nominera en glädjespridare i deras närhet till titeln
"ANOD 2008". För ni har ju redan gjort det, eller hur?

Vi ses i övermorgon, tror jag. Ingen vet vad det kommer att handla om då. Kanske om vikten av att lyssna till sitt hjärta (så man säkert vet att det inte stannat)

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Anette

Jaha,,,,då fick vi veta varför du behövde flexa ut lite tidigare. Det är helt ok med tanke på dina fritidsintressen=hobbysar

2008-09-09 @ 16:11:05
URL: http://an1str.blogspot.com
Postat av: Itsme

Fortsätt lyssna på ditt hjärta och fortsätt vara den du är. Lite empati är aldrig fel.

2008-09-09 @ 19:35:03
Postat av: Itsme

Forsätt lyssna på ditt hjärta och fortsätt vara den du är. Lite empati är aldrig fel.

2008-09-09 @ 19:36:58
Postat av: Agneta

Anette:Bör jag ta med den i förteckningen över bisysslor, liksom jag gjort med tvättning, städning mm.?

Itsme:Stammar du? Jag har lyckats identifiera dig.

2008-09-10 @ 16:08:23
Postat av: Anette

med tanke på att det ju faktiskt är konkurrerande verksamhet så ja, det tycker jag.

2008-09-10 @ 17:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0