Inte bra

Jag har lånat ut min "Bibel" "Konsten att vara snäll" av Stefan Einhorn. Jag skulle verkligen behöva läsa den nu. Inte för att jag helt glömt hur man gör när man är snäll, men jag skulle absolut behöva bättra på kunnandet i ämnet nu.
Sedan när jag läst klart den för tredje gången skulle jag kunna låna ut den till Stor-Katoden t ex.

I kväll somnade jag till Dobidoo. Förhoppningsvis piggnar jag till redan i morgon så att jag kan njuta av helgen fullt ut. Veckorna nuförtiden är bara en transportsträcka fram till helgen då man försöka leva ett liv som är värt namnet.

Jag älskar den tidiga hösten, fastän jag inte vet vad jag skall ha på fötterna då. Men jag oroar mig för att den skall gå mig lika obemärkt förbi som sommaren gjorde i år. Men jag antar att det bara är att bestämma sig för att det inte får bli så.
Nej, så får det verkligen inte bli. Det är förmodligen bara jag som kan påverka det och möjligen SMHI.

Men det som är bra med hösten är att det finns inga förväntningar på den som det finns på andra årstider. T ex hör man ofta: iår har det inte varit någon riktig sommar. Har ni hört någon säga så om hösten?

Lite mellankoliska tankar så här på fredagskvällens sista minuter. Men i morgon är det lördag och då kommer Dan Hylander till Vinslöv.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Anette

men du ÄR snäll Agneta.....

Vi får verkligen hoppas att du piggar på dig och att

du inte somnar till Skuggor i skymningen....

2008-09-06 @ 16:51:50
Postat av: Agneta

Anette:Jag försker i alla fall. Ingen skugga skall falla över min skymning.

2008-09-07 @ 13:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0