Gott råd!

Jaha då var man tillbaka i cyber space igen efter två dagars konfererande i slottsmiljö.

Och vilken miljö sen! Det underbara vädret gjorde naturligtvis sitt till, men det är verkligen vackert på Bäckaskogs slott där det ligger mitt emellan två glittrande sjöar.
Dessutom var maten helt gudomligt god liksom vinet till. Bara att läsa upp menyn för kvällen, innehållande tre rätter och två sorters vin tog nog kyparen fem minuter. Så avancerad var den.

Kvällen avslutades med spökrunda. Rådet från Green Heart att ta med Tena Lady var inte helt obefogat. Nu valde jag att ignorera hennes råd, med allt vad det innebar, men som tur var skulle jag ju hem på natten.

Konferensens innehåll är inte mycket att orda om på denna plats, utan jag nöjer mig med att konstatera att skall man konferera så gör man det med fördel på Bäckaskogs slott.

Kram
Agneta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0