Stand up comedy

Ikväll var jag och väninnorna i Hässleholm och lyssnade på Johan Glans. Jag hade höga förväntningar men det var inga problem för honom att infria dem. Han var precis så kul och ödmjuk som jag hade trott.

Och imorgon är det min tur. Jag blev så inspirerad av kvällen så jag åkte hem och skrev lite nytt material. Dessvärre hinner jag inte öva in det så att det sitter i morgon men jag chansar på att det skall gå. Det är ju en rookie-klubb och där om någonstans bör man ju få testa nytt och vara osäker. Men början och slutet är det samma, så jag har ca 50% beprövat material och resten helt nytt.
Eller nytt och nytt, jag har hämtat det från bloggen. Alltså Johan Glans blogg. (Skojar bara.)

Fick senast idag tips att använda något härifrån, men det är inte helt lätt, eftersom det inte är skrivet med tanke på stand up. Dessutom har jag svårt att hitta något. Kanske någon annan kan tipsa om något användbart inlägg härifrån? Det vore jag tacksam över, då jag är hemmablind.

Önska mig lycka till, med klippningen, i morgon så ses vi på torsdag.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Inger

jag är ju inte något riktmärke för humor men tyckte att detta var roligt "Nu begränsas förvisso mina motionspass till enstaka knipövningar i samband med rödljus och köbildning på ICA. Men jag skulle aldrig få för mig att fråga personen i kön brevid hur många knip den hann med och sedan, när jag fått veta att det var fem, säga: "Ha, jag hann med sex stycken, så atte..."

2008-10-29 @ 10:52:34
Postat av: Ann-Sofie

Lycka till ikväll!

2008-10-29 @ 12:38:40
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: Anette

Vattenbjörnarna kära du, vattenbjörnarna. Jag garvar fortfarande åt denna helt sanslöst roliga episod och att den är helt sann gör inte saken sämre.

kram

2008-10-29 @ 18:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0