Slätt i hålan

Ibland försöker jag intala mig själv att jag är en modern, öppen och härdad kvinna. Och ändå händer det dagligen saker som får mig att häpna. Som när jag i veckan besökte den lokala ICA-butiken och såg att den sålde deodorant med anti-rynk- effekt.

Jag försöker verkligen förstå det nödvändiga i produkten men har svårt att hitta argument. Är det någonstans på kroppen där jag kan tillåta att den åldras utan bromsmediciner så är det faktiskt just i armhålan. Det är så lite den exponeras för omvärlden och väldigt sällan jag speglar mig just där, så det är faktiskt OK att det är lite rynkigt där.

Så länge ansiktet är slätt och jag håller tätt, så är jag ganska nöjd.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Ekelundskan

Jag är ju som bekant en "reklammänniska". Inte på det sättet att jag gör reklam, utan för att jag faktiskt tror på reklamens helande och renande kraft.

Följaktligen har jag ovan nämnda produkt i mitt badrumsskåp - bredvid de inkontinentsskydd man fick gratis med posten och lavendeldoftande trosskydden som såg så "fina" ut.

Kram

2008-10-31 @ 09:27:48
URL: http://ekelundskan.blogg.se/
Postat av: Anette

ja jisses....vad ska man säga...

2008-10-31 @ 21:52:53
Postat av: Agneta

Ekelundskan:Hjälper det?

Anette:Du har rätt. Det är svårt att finna ord.

2008-11-04 @ 20:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0