Nyförälskad

Igårkväll var jag och tjejerna på Statt i Hässleholm och jag råkade bli förälskad. Ja det är sant, i en gift tvåbarnsfar.

Vi var nämligen på Hässleholms comedy klubb (HÄCK) och lyssnade på Jan Bylund och han var fullständigt oemotståndlig på scenen. Snäll, charmig och vansinnigt rolig.

Det var också kul att, förutom mitt medhavda goa sällskap Petra, också träffa Nina som gick in och vikarierade fr Annelie, och så Biggan och Elin förstås. Och deras respektive, Styckaren och Bonden.

Tack för en kul kväll alla inblandade.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Nina Kristensson

Tack själv! Underbart kul men oj vad jag varit trött idag..... Men nu får vi nog göra upp om vem som ska vara kär i honom.... eller ska vi konkurrera?!? Det har vi nog aldrig gjort innan!

Kram

2008-10-01 @ 21:39:04
Postat av: Ann-Sofie

Låter som en trevlig kväll ni hade!

Vilket namn går din man under....? Något i stil med bonden och slaktaren?

2008-10-02 @ 18:37:54
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: Agneta

Nina:Vi kan väl bestämma att den som är närmast honom i ålder får honom. Då är han bergis född 68.

Ann-Sofie:Jag har faktiskt varit ihop med både en bonde och en slaktare (eller styckare i alla fall) men min man skulle nog tituleras "Borstbindaren" eftersom han är i den branschen. Det är av borstmaterialet han gjort sin mustasch.

2008-10-02 @ 21:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0