Kanske nästa gång......

Eftersom mina inlägg om bilbatterier genererat ökad efterfrågan av dylika så höll jag på att ro ett fett reklamkontrakt från Tudor i land. Men de drog sig i ur i sista stund då de läst bloggen och konstaterat att jag hade helt fel inställning till det där med anoder och katoder. För att ett batteri skall kunna fungera behövs nämligen båda. Lika mycket. Och lika många.

Så jag får väl fortsätta som myndighetsperson ett tag till. Åtminstone till 30 november. Ca tre veckor längre än Bush, som ju också är en myndighetsperson.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Ekelundskan

Dom gör en tabbe - Tudor.

En myndighetsperson i en reklamkampanj måste väl ändå vara en lyckad pitch?

Att inte vara på företagets sida är ju inte heller helt ovanligt. Jag tror att ICA-Stig i vanliga fall shoppar sin ost på Coop eller Hemköp...

2008-10-04 @ 12:44:16
URL: http://ekelundskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0