Nyregistrerad

Jag fick uppmaniningen att registrera mig på Bloggportalen.se idag. Och eftersom jag försöker göra som jag blir tillsagd så har jag nu registrerat mig där. Syftet är tydligen att det skall bli lättare att hitta mig då, bland alla andra 100 000 som registrerat sig.
I samband med detta skulle man även ange kategorier som man kunde sorteras in under. Jag valde "mode och inredning". Inte för att det stämmer, men jag tyckte ändå att det stämde bättre än "utrikespolitik" och "HBT" eller var det möjligen "KBT"?
Det ena är en behandlingsform, det andra en läggning och jag vet aldrig vilket som är vilket.. Frågan är om jag som medelålders medelmåtta behöver känna till det heller.

Bilen är inte nyregistrerad, men väl nyrekonditionerad. Maken var och lämnade den idag. De som utför uppdraget är ett nitisk gäng omsorgstagare på SIVO i Hässleholm. Resultatet brukar bli till belåtenhet och priset är överkomligt. En av de anställda berättade stolt för maken att han arbetat där i 8 år. Dessförinnan hade han varit på ett annat ställe i 17 år och i somras hade han varit på drag racing.

Själv har jag aldrig varit på drag racing eller varit på ett ställe i 17år. Jag har en del att lära, det är ingen som helst tvekan.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Ekelundskan

Bilen nyrekonditionerad?! Det betyder att det är något stort på gång! Och eftersom det mig veterligt inte är valdag, ber jag att få beklaga eftersom det då bör vara begravning...

Kram

2008-11-11 @ 19:25:47
URL: http://ekelundskan.blogg.se/
Postat av: Agneta

Ekelundskan:Begravning, nej tack. Men dagen för när valsedlarna till Vinslövs lucia skall vara inne närmar sig. Vem vill ha en skitig bil när man åker till ICA och röstar?

2008-11-13 @ 22:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0