Ny teknik?

När jag var hos frisören i onsdags passade jag på att förkovra mig i de senaste trenderna genom att läsa VeckoRevyn. Jag vet att jag inte tillhör målgruppen längre, men det är ändå bra att vara uppdaterad om man träffar på någon tonåring ute på gatan, som kanske slår ner en om man inte vet vad som gäller.

Så här stod det: "Nu kan du kombinerna lila med rött!" Det låter ungefär som telia "Nu kan du surfa trådlöst på tåget", alltså som en helt ny teknik som gör det möjligt att kombinera färger som tidigare varit omöjligt att kombinera.

Vad är det som har hänt? Har färgerna ändrats? Och vad hände tidigare om man försökte kombinera dessa färger, då när det inte gick?

Men för er som känner att ni ännu inte behärskar den nya tekniken så går det också att kombinera grått med ........ grått.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Jessica

För det första. Om nu man kan kombinera de två färgerna så kanske man skulle kunna måla röda ränder på pågatågen? Fast då får man ju lägga till raden "....med röda ränder på".

Känns lite som att de idiotförklarar folk genom att skriva på ett lila tåg att det är just ...lila.

För det andra. ANtirynk till armhålan? Ehh varför?

För det tredje. Jag hade inte heller fattat komplimangen, eller vad det nu var. Låte lite ironiskt på nåt vis att säga så.

För det fjärde. Jag skrattar varje gång jag läser din blogg. Den (eller kanske ska säga du) e himlans kul.Du skulle utnämnt dig själv till ANOD 2008.

Kram kram

2008-11-03 @ 09:42:11
URL: http://jh73.blogspot.com
Postat av: Agneta

Jessica:Tack så mycket!!! Men tro mig, årets Anod var en värdig vinnare.

Kram

2008-11-04 @ 20:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0