Nej, inte nu igen...

Jag har gjort det igen. Skrivit en sak utan att dubbelkolla fakta först. Den här gången rörde det sig om kritiken av IKANO-banken och deras villkor kring kundklubbkorten i samarbete med Lindex och Hemtex. Kritiken gällde att villkoren är konstruerade så att förmåner bara kan utnyttjas om man väljer att handla på kredit. Den kritiken står fast. Jag tycker fortfarande inte om tillvägagångssättet.
Däremot så nämnde jag klubbkorten på Stadium och TEAM Sportia som bättre exempel på korthantering och antydde att någon annan, okänd, kortutgivare stod bakom dessa. Detta utan att kontrollera vem.

Men enligt initierade källor i släkten så står IKANO-banken bakom även dessa kort.

Så förlåt IKANO. Fel av mig. Ni har bra kort också. Men vad ni eller era allierade än lockar med för förmåner kommer jag aldrig att handla gardiner eller kläder på kredit. Bara så ni vet.

Kram
Agneta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0