Man är trött...

som goa Biggan skulle sagt.

Nu är det helg och jag har kunnat sova hur länge jag vill på morgnarna. Tydligen ville jag sova till nio ungefär. Det vill jag i och för sig varje morgon, men det går ju bara inte för sig.
Varje morgon pågår en strid mellan det goda och det onda inom mig. Den onda tänker:"Är jag inte lite snorig, febrig, illamående, anorektisk i alla fall", medan den goda säger. "Du är frisk som en nötskrika. Lite övervikt är inte skäl nog att stanna hemma för"

Som vanligt vinner den goda, medan den onda tänker. Om jag hade bott i U.S.A. hade jag fått gå och lägga mig nu.

Men på helgerna gör jag som jag vill, vilket innebär att jag gått i nattlinne från morgon till kväll. Nu är det ett väldigt fint och framförallt väldigt nytt nattlinne, så det går inte att skilja från en vanlig klänning. Men faktum kvarstår, denna helgen har jag varit i ishallen i Hässleholm, handlat på ICA samt tagit söndagspromenad iförd nattlinne.

Kram
Agneta


Kommentarer
Postat av: Sandra!

Hejsan!



Jag har jättebra tips till dig :) 2 sidor där man får presentkort på kläder och prylar helt GRATIS! Det finns ju onändligt många såna här sidor men dom här två är helt klart bäst och lättast att tjäna poäng genom :)



1. GRATISKLÄDER



Denna sida är underbar. Jag har nu fått 1000 kr i presentkort därifrån :) Man kan välja att få presentkorten från Gina Tricot, H&M eller JC. Missa verkligen inte denna sida!



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803



2. GRATISMODE



Denna sida är det otroligt lätt att få poäng genom. Registrerar du dig via mig får du 50 p + att du får 30 poäng till bara genom att klicka på några länkar. Du får också poäng genom att skriva om sidan på din blogg eller bilddagbok :) Det som är extra bra med denna sida är att man kan välja presentkort från fler butiker + att man kan få upp till 1000 kr i ett presentkort :)



www.gratismode.se/?c=3766



Lycka till!

2008-11-16 @ 19:36:31
Postat av: Anonym

hahahahhahahaha tyckte hon i kommentaren ovan att du behövde gratis kläder eftersom du vart ute i pyjamas...hahahaha

2008-11-16 @ 19:38:20
URL: http://jnm.blogg.se/
Postat av: Inger

Hörde på radion att från dags datum så räknas inte längre transvestit eller sadomachosism som ett sjukdomstillstånd och man kan därför inte längre få ersättning från F-kassan om man drabbas av något av ovanstående symtom, det känns ju lite snopet att man inte vetat om att det tidigare varit en möjlighet när det känts lite motigt att gå till jobbet en morgon?!

2008-11-17 @ 20:15:32
Postat av: Agneta

jnm:Förmodligen

Inger: Jag hörde också det. Borta är den tid då man kunde ringa till jobbet och säga: Jag känner mig lite sadomachosistisk idag. Så jag stannar hemma av hänsyn till mina arbetskamrater.

2008-11-18 @ 19:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0