Kaitlabb, naj tack.

Som ni vet är jag glad idag. Redan på morgonen var jag glad fast det var måndagmorgon. Fast då var jag mest glad över att inte vara vänsterhänt. Det räcker med att måla naglarna på höger hand för att förstå hur jobbigt vänsterhänta har det, alltid.

Sedan ökade glädjen succesivt genom att den frostnupna morgonen var så vacker. Det kom till och med lite snö, det som jag kanppt trodde jag skulle få uppleva igen. När jag sedan kom till jobbet fick jag det där roliga samtalet och sedan flöt dagen på med Peter LeMarc och glada kollegor. Och ikväll har jag tittat på "Livet i Fagervik". Vad mer kan man egentligen begära av en måndag i november? Absolut ingenting mer:

Annars gick kvällen mest åt till förberedande inför morgondagen. Dvs "lunchmötet" i Kristianstad och uppträdandet i Hässleholm på kvällen.

Men nu måste jag gå och lägga mig så att mitt ansikte tål rampljuset (och ljudet) imorgon.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Anette

Kaitlabb????

2008-11-25 @ 09:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0