Johan och jag

Jag känner inte mycket gemenskap med den lille pellevanten Idol-Johan, men en sak har vi gemensamt. Båda hängde löst och den här fredagen var det vi som fick lämna och många tårar blev det.

När Johan fått beskedet så fick han blommor och så visades det på storbild en massa klipp på bra saker han gjort under sin tid där och folk stod upp och applåderade honom. Riktigt så var det inte för mig.

Nästa erbjudande blir nog Let´s dance. Alltså för honom, inte för mig.
Jag dansar inte gärna nykter. Inte onykter heller.............  Fast om någon bjuder upp så, kanske jag får tänka om.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Ekelundskan

Men vad säger du!!!!

Detta måste vi reda ut...

2008-11-29 @ 14:43:38
URL: http://ekelundskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0