Skilda världar!

Alldeles nyss var jag inne och kollade på blondinbellas blogg för att ta reda på varför hon tjänar tusentalskronor på sin blogg och inte jag. Kanske är det pga detta insiktsfulla inlägg, som är direkt  kopierat från hennes blogg:

"Det är alltid lite läskigt att titta i andras badrumskåp för man hittar alltid något medel för olika sorters svamp eller något annat som man inte vill se.. Hur som helst skulle jag låna en deo av min pojkvän och så öppnar jag skåpet och genast ställdes jag för ett problem som jag aldrig mött tidigare, vilket deo väljer man om det finns 9 stycken?"

Samtidigt som denna dramatiska händelse utspelar sig i Stockholms innerstad har 100 000 männsikor dött i Burma pga tyfonen och den efterföljande tsunamin. Över 1 miljon är hemlösa och barn har blivit föräldralösa.

Men hur skall man ha tid att hjälpa dessa människor när man har fullt upp med sina egna problem, som att välja bland 9 olika deodoranter?

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Ekelundskan

Men du - vi skulle kanske gå på den där föreläsningen tillsammans på tisdag?! Hedbergshuset. 18.30.
På tal om ingenting...
:-)

2008-05-11 @ 11:56:28
URL: http://ekelundskan.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag går gärna på föreläsning med dig som sällskap!! Måste erkänna att jag glömt bort den. Behövs det föranmälan?
Vi kan väl höras i ärendet?

2008-05-11 @ 13:08:43
Postat av: Agneta

Mitt namn föll visst bort i förra inlägget, men det var jag Agneta, som ville gå med dig, Ekelundskan, på föreläsning på tisdag.

2008-05-11 @ 13:23:09
URL: http://gladjebloggen.blogg.se
Postat av: Ekelundskan

Det är bra att du klargör!
Ingen föranmälan behövs.
Jag skulle bli överlycklig om jag fick dig som sällskap!
Vi hörs i ärendet...

2008-05-11 @ 13:43:59
URL: http://ekelundskan.blogg.se
Postat av: Inger

Det är just för att slippa ta såna svåra beslut jag aldrig lånar deo av min pojkvän och så tycker jag inte AXE och Nivea Man är riktigt min doft heller för den delen, men Blondinbella verkar inte lika kräsen.

2008-05-11 @ 14:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0