Hej, minns ni mej?

Jag har fått påpekande av min stora syster att jag har varit dålig på att uppdatera bloggen. Skall hon säga som inte bloggar alls. Jag tycker faktiskt att hon borde det för hon är väldigt rolig och en fantastiskt duktig skribent. Så utöva gärna påtryckningar på henne via Glädjebloggen.

Men hon har rätt, jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen. Jag gjorde ambitiösa försök i förrgår och försökte lägga in nånna bilder och försöka få nåt att komma me in på ljudet, men misslyckades med båda sakerna så då gav jag upp helt.

Funderar mycket på vilken out fit jag skall ha i vår. Fick medlemsblad från MQ i veckan och då stod det bl a: "Helt rätt i vår är pinup-shortsen med hög midja och breda hängseln. Helt fel är däremot fjorårets mode med svarta leggins under stormönstrade tunikor och t-shirts."

Tycker ni att jag skall bry mig om det?
Det finns något inom mig som skriker våga  vägra pinup-shorts. Men tänk om jag är den enda mamman i skolan som inte har pinup-shorts på mig på skolavslutningen i kyrkan?

Apropå pinup:Var det någon som såg Gry Forsells klänning på Körslaget ikväll? Skulle den verkligen se ut så eller hade hon vänt den bak och fram? Man kan säga att hon och jag har helt olika arbetskläder, vilket i och för sig är OK eftersom vi har olika arbeten. Men hade det inte varit bättre att hon hade valt att ha den en dag då hon jobbar på radion?

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Ekelundskan

Alltså, den klänningen gick inte av för hackor!
Hon måste absolut ha hittat den på avdelningen "nattkläder".
Dessutom tycker jag programmet är uruselt. Helt i klass med Sing-a-long och Så ska det låta.
Jag föredrar en god bok.
Kram!

2008-05-11 @ 11:52:02
URL: http://ekelundskan.blogg.se
Postat av: Agneta

Jag gillar i och för sig "Så ska det låta" även om det börjar bli lite uttjatat. De andra två programmen kan jag vara utan, särskilt en lördagkväll.

En helt annan sak:Jag har försökt komma med begåvade inlägg på din blogg flera dagar på raken, men inte lyckats. En helt ny text kommer upp och det händer ingenting.

Inläggen var givetvis av sådant slag att de görmodligen skulle ha förändrat världen om de blivit publicerade, men nu är det försent.

2008-05-11 @ 13:06:35
URL: http://gladjebloggen.blogg.se
Postat av: Ekelundskan

Tänk, detsamma hände mig inatt när jag satt här och ville ha sällskap. Jag skrev långa intressanta svar på allt ifrån blondinbellor till deo och sjörövare, men inget lyckades.
Jag börjar undra om vi är buggade...

2008-05-11 @ 13:46:00
URL: http://ekelundskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0