Grattis!

Eftersom jag inte hann blogga något igår så kunde jag heller inte informera er om en viktig händelse. Min synnerligen sympatiske och charmige systerson Isak fyllde moped igår. Enligt senaste informationen så skulle han direkt efter skolan igår göra testet för förarbevis på mopeden. Jag vet inte hur det gick, men jag är övertygad om att det gick strålande.

När jag fyllde 15 var det många år sedan jag körde moped första gången, dock bara en gång. Nu är jag 41 och har fortfarande bara kört moped en gång. Vissa saker fastnar men helt enkelt inte för.
Moped är en sådan sak, golf en annan och bruna bönor likaså.

Kram och grattis i efteskott Isak

från Moster

Kommentarer
Postat av: Linda

vilket kul namn på din blogg!

2008-05-29 @ 13:47:30
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: Hanna

haha.. :)
något jag har fastnat för är hundar.
jag har aldrig haft någon själv, men har alltid velat ha en..
nästa torsdag, om en vecka exakt får jag hem min lilla valp.. :)

2008-05-29 @ 13:55:47
URL: http://jrtfabian.blogg.se
Postat av: Isak

Till skillnad mot andra inlägg ska jag hålla mig till ämnet ;)

Tack så jättemycket, hörde att albin hade ringt igår, men var på match och kom hem sent på kvällen så jag vågade inte ringa..;) Provet gick nog bra, det kändes bra iallafall, nu är det bara den eviga väntan på rättandet och inbetalningen innan jag får köra...
Men tack än en gång och hälsa tack till resten av familjen!

2008-05-29 @ 21:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0