12 år av kärlek

Idag är det inte bara mors dag och min fasters 80-årsdag utan även bröllopsdag för mig och maken.
Det är idag 12 år sedan vi gifte oss i min hemkyrka på Gotland som sedan åtföljdes av en fest för ca 60 gäster. En fantastisk dag på alla sätt och vis.
Vi skall inte fira det på något särskilt sätt, även om det är en viktig dag, en kärlekens högtidsdag. En manifestation. Vi hör ihop och det vill vi visa för alla.

Jag tycker det är en fantastisk prestation av min man att leva ihop med mig, en prestation stööre än vad ni kan föreställa er. Men som tur är så har han ett gott hjärta, stort förstånd och mycket humor, vilket ju underlättar det ömsesidiga umgänget och så spelar han gitarr. Och nätpoker. Och golf. Jag antar att det är hans ventilationssystem. Och om 19 år fyller han 60.

ÄLSKAR DIG J!

Kram
Agneta

När du ser mig, när jag finns i dina ögon,
när du ser att jag finns till.
När du hör mig, när jag är i dina tankar,
när jag kan vara den jag vill.
Då flyger mitt hjärtas fågel,
då stiger den upp mot skyn,
Då svävar den över markerna
och högt över skogens bryn,

(M. Wiehe)

Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Grattis till kärleken! Det är så härligt att läsa när männiksor finner varandra. Det bästa i livet!

Ha en fortsatt fin bröllopsdag!

2008-05-26 @ 00:01:37
Postat av: Agneta

Tack!Jo det är härligt.
Lycka till med viktökningen!

2008-05-26 @ 09:07:35
URL: http://gladjebloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0