Woodeladi, woodeladi hoppsan vilken dag.

Idag har jag haft hysteriskt mycket att göra på jobbet. Det påminner nästan om arbetet på GTS en sommar för 22 år sedan. En väsentlig skillnad är dock att här varken chefen kommer från helvetet,är ihop med Håkan Hagegård eller föder barn på kontoret. Dessutom har jag jättetrevliga, goa arbetskompisar. Vi är ca 20 st i arbetslaget och inte en enda jag retar mig på. Det är unikt!

Idag hade jag gjort ett dåligt val av tröja, visade det sig. En sådan där som bara stinker svett. Jag har bara använt den vid ett tillfälle innan och redan då kände jag det men trodde att det gick över i tvätten. Men ack, redan efter en halvtimme på jobbet insåg jag misstaget. Det är inte roligt. Man sitter i ett litet rum, väntar många besökare och har 8 timmar kvar att jobba. Tack gode gud för att min rumskollega är på semester.

Nu känner jag att jag nästan varit lite för privat, men det kändes viktigt att få komma ut.

I morgonkväll väntar Malmö, då skall jag nog ta med extratröja och deo.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Totte

Jag har två sådana skjortor, som inte Via Color rår på. En grå och en svart. Hopplösa och värdelösa! De ska till Renhållarna via brännbarttunnan redan idag.

2008-07-01 @ 09:50:30
URL: http://thomasjalkling.blogg.se/
Postat av: Inger

Hade jag varit du så hade jag skippat tröjan helt för att vara på den säkra sidan, dessutom så kommer nog ingen ha helt fokus på det du säger i så fall.

2008-07-01 @ 20:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0