Tv-nytt

Som trogna läsare förstått så tycker jag om att titta på TV. Det är fördelen med att vara 60-talist. Vi har en mer okomlicerad relation till TV än de som är en generation äldre resp yngre.
Vi försker inte låtsas att vi inte tittar på TV som 40-talisterna, samtidigt måste vi inte vara med själva som 80-talisterna.

Igår tittade jag på Allsången. Jag har aldrig riktigt förstått tjusningen med Håkan Hellström, utan ansett han vara en av landets mest överskattade artister. Gårdagens framträdande gav mig ingen anledning att ändra uppfattning.

I kväll var det ett lite märkligt inslag i Rapports halvåtta-sändning. Man berättade att filmen Sex and the city haft premiär, men det sades i stort sett ingenting om filmen utan istället visade man ett flera minuter långt inslag om en kille som tyckte om Sneakers.
Han köpte 1-2 par i månaden. Men han hade påverkats av debatten om miljö och överkonsumtion så numera köpte han bara skor som han visste att han kom att använda!
Hur många gånger då undrar man.

Kram
Agneta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0