Premiär

Idag var det dags för årets första dopp. Jag och dottern promenerade till ortens friluftsbad, kommunens vackraste och enda, medan kalsongfjantarna (dotterns benämning på storebröderna) var med sin far och spelade golf.

Som vanligt oroade man sig mest över huruvida man hade samma storlek som baddräkten eller ej.
Jag köpte en på slutrea förra sommaren och den var i största laget, men billig. Och kan ni tänka er: i år var den alldeles lagom!

Så ge inte upp: med målvedvetenhet, karaktär och tålamod så går det!

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Ekelundskan

Jag gjorde min premiär igår. Invigde ett av borden genom att luta mig mot det och läsa några sidor ur en bok. Efter 50 minuter var min rygg röd och lyste som mulen på Rudolf. Till skillnad från dig har jag däremot inte växt i min baddräkt utan ur...
Kram!

2008-06-01 @ 21:52:21
URL: http://ekelundskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0