Mmm.............

som i Malena. Idag har hon fyllt år. Det firade jag med att ringa till henne. Vi har inte pratat på över ett år. Varför då, undrar du, kanske. Det gör jag också, och säkert hon med. Samtalsämnen saknades inte och tiden är ett svepskäl, det har bara inte blivit av.

För er som undrar så var hon min allra bästaste vän under den bästaste tiden av mitt liv. (OK, det är härligt att leva familjeliv också). Vi delade allt, t o m bankkonto.
 Hon är en utav få som vet hur man placerar en svarabhaktivokal rätt och som går igång på Pamp 35:3 eller känner till hur man klär i en "Flanören-tunika"

Det är inte många jag upplevt så mycket med som hon, även om det är några år sedan.

En riktig Anod!

Grattis vännen!

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Malena

Tack för samtalet! Jag var glad hela kvällen och höll mig säkert vaken en hel timme extra på den överskottsenergi jag fick av att prata med dig! Nästa gång (typ ikväll?) jag håller på att säcka ihop i TV soffan ska jag ringa dig istället.

Kram!

2008-06-10 @ 09:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0