Jag borde inte legat med Stieg

Larssons bok intill mig i sängen. Jag somnade mitt i ett kapitel som bekrev lemlestade och sönderbrända varelser, människor och djur. Ni kan ju bara föreställa er vilka drömmar det framkallade i nättras (eller i natt som fastlänningarna säger).
Jag som så väl behöver min skönhetssömn. Men i morse såg det ut som om det skett någon form av utdikning strax under ögonen.
Tack gode gud för concilern (eller hur det nu stavas). Varför belönas aldrig sådana upptäckter med Nobelpris? Eller rektalsalvan?
Oumbärliga produkter som skapar lindring för användaren.

Det börjar med Stieg Larsson och slutar med rektalsalva. Logiskt? Kanske inte, (men det skall bli spännande och se vad som händer när jag lägger ut det som sökord)

Kram
Agneta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0