Inte bara EM och OS!

I skrivande stund har det gått 22 minuter in matchen Ryssland - Sverige och Ryssland leder med 1-0. Men det skiter jag i. Jag håller på att ladda upp inför nästa stora evenemang. Håller på att boka hotellrum, försöka få tag på finalbiljetter på Blocket samt skriva semesteransökan till den 16 oktober i Göteborg.

Som ni redan räknat ut så handlar det naturligtvis om Bussförar-SM 2008. Jag vet inte vilket TV-bolag som lyckats köpa TV-rättigheterna, men jag hoppas att vi har den kanalen i fall jag inte lyckas få tag på biljetter.

Skånes hopp porträtteras i Norra Skåne idag. Han heter Joakim Wehlin och kommer från Bjärnum. "Det känns väldigt bra att ha kommit så här långt, berättar Joakim när vi står och snackar i en av (bussbolagets namn) :s flotta Scania Omniexpressbussar"

Så heja på Joakim den 16 oktober. Det är på tiden att Skåne får en guldmedalj i Bussförar-SM!

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Ekelundskan

Jag önskar dig all lycka i ditt sökande efter hotellrum och biljetter till evenemanget. Lär bli svårt att få tag på. Själv har jag köpt fyra biljetter på svarta börsen. Dessa ämnar jag överraska familjen med under kodnamnet "Liseberg 2008". Dom kommer att jubla när sanningen kommer fram!

Kram A

2008-06-19 @ 10:28:56
URL: http://ekelundskan.blogg.se/
Postat av: Totte

Boka till oss fyra med. Grabbarna är lyriska. Vi ska till Bjärnum och se om vi kan leta reda på Wehlin, be om autografer och fota.



Shit! Äntligen händer något riktigt kul!



Kom igen Jocke, klapp, klapp, klapp!!!

2008-06-19 @ 11:48:23
URL: http://thomasjalkling.blogg.se/
Postat av: Anette

Bussförar-SM ???

Tänk att jag har gått omkring i alla dessa år utan att veta att detta existerar.

Och om detta har du inte pratat på fikat! Men det är ju i och för sig förståeligt, det är inte lätt att göra sig hörd där :)



Skön midsommar så ses vi på måndag,

ny(k)tra och glada

Kram





2008-06-19 @ 18:35:58
URL: http://an1str.blogspot.se
Postat av: Agneta

Totte o Ekelundskan:Vi kanske kan hra med Cederholms om dem skall dit så kanske vi kan få följa med, allihop.



Anette:Om jag hade berättat det på fikat hade du förmodligen gjort ett excel-ark och då hade det inte blivit något etiketterat.

Varför funkar inte länken till din blogg, jag kommer in på en helt annan sida?

2008-06-19 @ 21:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0