Grattis!

Idag fyller han 11 år. Vår förstfödde. Han är varken avlad av den helige ande eller född av någon jungfru, Förhoppningsvis kommer han heller aldrig att bli pinad under Pontius Pilatus eller någon annan ondskefull människa. Men en Gudagåva det är han, vår son.

Det spelar ingen roll vad han blir eller vad han presterar, bara han gör så gott han kan och fortsätter vara den han är, nämligen snäll, självständig och rolig. Det räcker länge min vän.

Som en extra födelsedagspresent när han kommer hem från skolan skall han få en nyfriserad mamma. Det blir han nog glad för, även om Heeleisarna och tröjan han fick i morse smäller högre.

Kram från stolta modern!

"Se mig för här är jag,
låt mig få komma nära
till era hjärtan så som den jag är
....................................................
Min enda längtan nu och här
älska mig för den jag är."
(M. Nilsson-Lindh)

Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Tack! :) Hoppas du är nöjd med din nya frisyr. Jag tycker alltid att det är en befrielse att bli av med lite tossar...
Det har faktiskt inte hänt, utskällning, jag brukar å andra sidan inte fota så mycket på ställen där skyltar o sånt finns. Det senaste, nu i Lund stod helt vidöppet så jag såg det som en förlängning av allemansrätten...
Ha en fin dag i födelsedagstecken!

2008-06-02 @ 12:09:43
URL: http://miljonresan.blogg.se
Postat av: Ekelundskan

Båda mina är avlade av den Helige Anden men födda av mig!
Hoppas han får en bra dag, och att hans mor fick färg sprayat i håret av frissan...
Kram!

2008-06-02 @ 13:49:15
URL: http://ekelundskan.blogg.se
Postat av: maria

http://ladiesmafia.mylava.net/

kom in och umgås !

2008-06-02 @ 19:01:44
URL: http://hippamorsan.blogg.se
Postat av: GreenHeart

Min förstfödde kom i alla fall till jorden den 25 december så han är ju nästan som Jesus. Fast inte jude förstås, och inte skäggig (ännu)och han kan bara gå på vatten när det är minusgrader.
Men en stolt mor det har han och en pappa som är hantverkare, precis som Jesus...

2008-06-03 @ 12:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0