Grattis Babben! (Uppdaterat)

Igår var inte bara dagen för sonens 11-årsdag och min nya frisyr. Nej det var också dagen då Babben fick ännu en utmärkelse, nämligen KaRamelodikt-stipendiet. Patriot som jag är tycker jag att hon är värd alla utmärkelser hon fått, får hon flera är hon säkerligen värd dem också.

Så Grattis Babben!

Jag avslutar med ett av hennes mest kända citat:

"Jag har aldrig förstått vistsen med telefonsex, för när man väl fått in luren hör man ändå inte vad dom säger"

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: GreenHeart

Vaddå Babben-citat? Har själv kört med det skämtet i minst 15 år! Då har jag bara en favorit kvar: Varför flyger fåglarna söderut om vintern? (Och hur kul är den...?)

2008-06-03 @ 12:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0