Empty room

Så var midsommaren över och systern med familj har lämnat oss för fosterön. Så fort tiden gick och så tomt det blev utan dem. Svågern bjöd, förutom på sin fantastiska kokkonst, även på roligheter som han frikostigt sa att jag fick använda vid nästa stand-up-framträdande. Problemet är väl att skämten befinner sig strax ovanför knäskålarna, vilket inte riktigt passar min framtoning, men det kanske vore värt att testa?

Men om knappt 2 veckor träffar jag dem igen då vi åker till Gotland i 9 dagar. Förutom dem så hoppas jag att träffa M och hennes familj, som jag inte träffar sedan kambrium-silur-tiden, som turistar där just den veckan. Och så B förstås:gotländskan som flyttade till Skåne men träffade en skåning som flyttat till Gotland och blev gotlänning igen efter ca 20 år.

För att inte tala om alla politiker som är där just då. Eller nej, vi talar inte om dem. Det man inte pratar om finns inte.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Malena

Ska bli alddeles,alldeles ...underbart att träffa er. Har en liten undring inför färjeturen bara. Måste man spela in särskilt blandband? Och platsar i så fall empty room på det?

2008-06-24 @ 17:38:51
Postat av: GreenHeart

Jag tycker nog att du ska våga prova skämt i knäskålshöjd även om du föredrar dom som håller till högre upp. Tänk på att du passerat tonåren, knappt visserligen men ändå...;-)

2008-06-25 @ 11:23:35
Postat av: Agneta

Malena:Bekymra dig inte om musiken den ordnar jag. Snart i en brevlåda nära dig.....



Ulrika:Du har rätt, nästa framträdande är dessutom på bortaplan, så då är det läge att göra bort sig. För mig veteligen har jag aldrig gjort bort mig på hemmaplan.

2008-06-25 @ 21:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0