Dagens lista

Idag har jag många anledningar att glädjas så jag knappt kan tro det är sant, eller vad sägs om följande:

1. Min svåger sedan drygt 30 år kommer i sällskap med mina 2 genomsnälla syskonbarn hit inom loppet av några timmar och skall vara här hos oss i fyra hela dagar.
2. Jag är föräldraledig i fyra dagar.
3. Om exakt två veckor sitter vi på planet till Comorrans land.
4. I kväll är det Berlinerpopplarna, sista avsnittet, det måste man se, allt annat är att betrakta som lagbrott.
5. Vädret är underbart

Den som ändå vore i mina kläder!

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Ekelundskan

Om jag lånar din Holger-tröja, kanske...

Bara för ett par dagar...

Kram

2008-08-01 @ 08:35:26
URL: http://ekelundskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0