TV-nytt

Var kommer alla märkliga programideér på tv ifrån?
Läste just att MTV skall börja sända en amerikansk dokusåpa med två bisexuella tvillingsystrar vid namn Rikki och Vikki, där de dejtar såväl män som kvinnor och allt däremellan antar jag.
Jag fattar ingenting.
Hur går det till på MTV:s planeringsmöten? Och hur många bisexuella tvillingsystrar kan det finnas i världen? Och när de väl hittar ett par så heter de Rikki och Vikki!
Den castingen kan inte ha tagit lång tid.

Med risk för att låta lillgammal säger jag ändå som så: Tacka vet jag "Livet i Fagervik"

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Ekelundskan

Alla serier med mer än 4 avsnitt går bort från min tablå. Jag anser mig inte ha ro nog att sitta vecka ut och vecka in för att passa tider som någon annan beslutat om (denna lysande formulering hittade jag i ett inlägg lite längre ner på sidan...). Så snälla - upplys mig om "Livet i Fagervik". Är det verkligen två bisexuella tvillingsystrar i den? Det KAN hända att jag måste tänja något på mina regler hädanefter...

2008-12-09 @ 12:52:47
URL: http://ekelundskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0