Tack Laura!

Jag fick precis reda på att jag vunnit 500 000 euro på min mailadress! Fatta hur mycket pengar det är. För det kan jag ju prenumera på alla veckotidningar som finns i 3 år minst.

Det var en kvinna vid namn Laura Jones som mailade mig att jag vunnit dessa pengar. Tydligen finns pengarna på en bank i Madrid, så det enda jag behöver göra är att maila Laura mitt kontokortnummer och pinkod så sätter hon in pengarna på mitt betalkort. Är det inte fantastiskt?
Eftersom det är min man som betalar de flesta räkningarna tänkte jag överraska honom genom att uppge hans kontokortnummer och kod istället, utan att berätta det för honom.
Tänk så överraskad han skall bli när han kollar sitt saldo om några dagar.

Kram
Agneta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0