Spaning

Tänk att precis ALLT som sänts på teve finns att köpa som dvd numera. Som t ex samtliga avsnitt av "Klass 9A" eller en samlingsbox med alla säsonger av  "Vem vill bli miljonär?" Den förstnämnda kan jag tänka mig få finnas att låna på Läromedelcentralen att användas vid studiedagar m.m. Men som köpfilm?! Och finns det en enda människa i detta avlånga land som går och grämer sig över att ha missat något avsnitt av "Vem vill bli miljonär?" ? I så fall:Snälla, hör av dig till mig, vi måste prata.

Vad kommer härnäst? Om jag får våga mig på en gissning så chansar jag på en samlings-dvd med alla femdygnsprognoser från Rapports halvåttasändningar för 2008.
Glöm inte var ni läste det först!

Kram
Agneta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0