Dollys dagar äro räkande

Nu har familjen bestämt vad som skall hända med pepparkakan Dolly Parton. Hon skall avnjutas på julafton. Svärfar skall få den äran. Det passar ju bra eftersom han fyller år på juldagen, 70 närmare bestämt. Så det passar väl bra som uppvärming för firandet?
Det var ju synd att vi inte klonade Dolly, för då hade far och farfar kunnat få varsin. Fast jag tror inte maken behöver någon aptitretare inför juldagen.

Idag bestämde jag att barnen ville gjuta ljus när de kom hem från skolan. Det gick hur bra som helst. Inga fantasifulla kreationer den här gången. Men regnbågsfärgade det blev dem.

Därefter spelade jag bordshockey med dottern. Det gick jättedåligt. Och inte blev det bättre när jag tog ut målvakten i slutet heller. Tvärtom faktiskt.

Kram
Agneta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0