Benskägg


Denna produkt köpte jag häromdagen för att få bukt med benskägget. Behandligen är oskönt smärtsam och jag undrar ibland varför jag utsätter mig själv för denna oömma hantering av min kropp.
Och varför är det OK att ha hår på armarna men inte under dem, och inte heller på benen och strax norr därom?

Jag läste om en kvinna, jag tror det var i Amelia, som vågat gå mot strömmen och vägrade raka sig. Jag blev naturligtvis väldigt provocerad av artikeln och tänkte att "hon är förmodligen lesbisk, eller kommunist". Men i faktarutan stod det att hon hade man och två barn, bodde i villa och jobbade som kommunal tjänsteman. Då blev jag ännu mer irriterad på henne och tänkte: "ja, ja, då försöker hon bara kompensera sitt vanliga, trista svensson-liv genom att sticka ut på detta vis."
Fast innerst inne kände jag ett visst mått av beundran. Tyckte hon var modig. Och hårig.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Anette

Jamen visst är det väl märkligt!

När man har nått lurv-stadiet på benen så känns det ju bara så....hårigt.....och de eländiga stråna fastnar i strumpbyxorna (som det inte heter nuförtiden...det heter väl tights? eller är det något annat?)

2008-12-16 @ 12:00:25
URL: http://an1str.blogspot.com
Postat av: Petra

Jag brukar oxå revoltera varje gång det är slutspel i hockeyn och mannen skaffar sig "Slutspelsskägg" så gör jag det me´.

Ganska effektivt faktiskt (mindre skönt) sen kör jag hårt med:

-Rakar du dig, så rakar jag mig...

He, he...

Kram

Frun på andra sidan järnvägen...

2008-12-16 @ 19:24:18
URL: http://jalkling.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag brukar oxå revoltera varje gång det är slutspel i hockeyn och mannen skaffar sig "Slutspelsskägg" så gör jag det me´.

Ganska effektivt faktiskt (mindre skönt) sen kör jag hårt med:

-Rakar du dig, så rakar jag mig...

He, he...

Kram

Frun på andra sidan järnvägen...

2008-12-16 @ 19:24:22
URL: http://jalkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0