Typiskt

Natten mellan lördag och söndag kommer det att vara partiell månförmörkelse som vid gynnsamt väder kan synas över delar av Sverige, kan man läsa sig till på SMHI:s hemsida. Typiskt, den missar ju vi, eftersom vi inte kommer att befinna oss i någon del av Sverige.

När jag ändå var inne på SMHI:s sida råkade jag kolla på prognosen för Sicilien också. 30-35¤ tors-lör.
Man får nog ta med sig badkläder och deodorant.

Vi började träna lite inför resan ikväll, maken och jag. Inte så att vi pratade italienska med varandra eller bedrev maffia-fasoner i Vinslöv. Men vi drack vin fast det bara var tisdag. Det var väl EU-anpassat?

Läste förresten i dagens METRO att Italien var det land i världen där man handlar i-phone billigast. Tur att inte sonen är hemma och kan se detta. En sådan står absolut hgst upp på hans lista över saker han behöver. Själv har jag ingen sådan lista just nu eftersom jag bara behövde lite shampo och det köpte jag idag. Undrar om det tvättar rent HELA håret?

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: GreenHeart

Om du måste välja, tvätta det på huvudet först. Det är, troligtvis, fler personer som uppskattar det valet.

2008-08-13 @ 17:27:45
Postat av: Agneta

Jag tänkte inte ens i dom banorna. Jag syftade snarare på ett itdigare inlägg om tandborstar. Men allt går att misstolka om man har tillräckligt snuskig fantasi.

2008-08-13 @ 21:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0