Skit också...

Nu har den kommit på besök igen, lika ovälkommen som alltid och som vanligt totalt olämpligt. Jag talar förstås om stressen. Varför kommer den just nu, när jag inte har tid? När vi har asmycket på jobbet och massor att fixa inför Italien-resan!
Det värsta är att man alltid väljer bort roliga saker för att hinna med de tråkiga. T ex försvinner 40-årsfester till förmån för tvättning, städning, arbete och fötroendeuppdrag.
Jag hatar när det blir så och har ju lovat mig själv att inte hamna där igen. Men det kanske beror på att det är söndagkväll och ännu en helg passerat alldeles för snabbt som det känns så här.

Apropå söndagsångest: Undrar hur Putin känner inför att gå till jobbet imorgon?

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: GreenHeart

Nu tror jag kanske inte att Putin GÅR til jobbet. Skulle tro att han tar närmaste pendelracerstridsvagn eller varför inte någon lämplig undersåte som ser stark och rask ut?

Själv misstänker jag att jag måste börja jobba imorgon men jag tänker vara uppe så länge som möjligt ikväll, så det så!

Kram

2008-08-11 @ 22:13:56
URL: http://gronabonansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0