Så det kan bli

Igår skrev jag ju om min avundsjuka över att det skrivits om en annan lokal stå-uppare som skulle göra saker som jag redan gjort.
Jag anförtrodde mina förbjudna tankar till "vår gemensamma manager" Elin, eftersom jag visste att hon skulle ta det på rätt sätt., vilket hon också gjorde. MEn inte bara det. Hon sammanförde oss två också, så idag har jag haft mailkorrespondans med henne som jag var så avundsjuk på igår. Och förhoppningsvis träffas vi inom kort.

Fast jag är fortfarande avundsjuk, för hon har varit med i ett avsnitt av HippHipp. Det är svårslaget!!

Fast jag har varit i samma tält som Olof Palme. Det är inte så att vi varit på campingsemester tillsammans, Olof och jag. Nej vi var på samma cirkus i Visby 1975.

Kram
Agneta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0