Är det bara jag?

Ibland försöker jag framstå som någorlunda normal i omvärldens ögen, trots min begränsade kroppslängd och avvikande dialekt.Problemet är bara att jag inte har helt klart fr mig vad som räknas som normalt eller inte. Ni kanske kan hjälpa mig lite?

Därför undrar jag om det bara är jag
-som fortfarande ser på "Så ska det låta"
-som inte har kaffekoppar som matchar matrumstapeten
-som börjar gråta så fort jag kommer in i en kyrka
-som inte fick säga skitstövel när jag var liten
-som kissar i blomlådan?

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Malena

Inte vet jag om jag kan vara måttstock för normalitet men inget av påståendena stämmer på mig.

Men hur normalt är det å andra sidan att:

- varit tvungen att ha bilhjälm som barn

- inte kunna dricka ur champangeglas pga av nässtorlek/form

- alltid köra vilse i Norrköping

-bli oerhört provocerad av barnens stökiga rum men ändå slänger mina egna kläder på golvet?

2008-08-28 @ 20:38:21
Postat av: Mrs G

-som fortfarande ser på "Så ska det låta".

Har aldrig börjat!

-som inte har kaffekoppar som matchar matrumstapeten.

Va? Någor jag missat?

-som börjar gråta så fort jag kommer in i en kyrka. Nä. Problem med bibliotek, dock!

-som inte fick säga skitstövel när jag var liten. Inga svordomar alls! Mycket att ta igen

-som kissar i blomlådan?

Skogen! (Endast vid behov.)

2008-08-28 @ 20:56:03
Postat av: Mrs G

Känner helt plötsligt gemenskap med Malena. Köra bil i Norrköping är ingen hit!

2008-08-28 @ 20:57:30
Postat av: Anette

Så ska det låta - missar inte ett avsnitt

kaffekoppar och matrumstapet - Que???

kyrkan - sjunger ju rätt ofta i kyrkan så det vore dumt om jag grät varje gång men det händer...

skitstövel fick man inte säga nej - jag räckte ut tungan åt min mamma en gång och herreminje vad rädd jag blev....helt i onödan då jag har en underbar mamma.

kissa i blomlådan är väl på samma nivå som att gräla naken :-)))))

2008-08-28 @ 21:56:59
URL: http://an1str.blogspot.com
Postat av: Agneta

Malena:Nej och det är inte så normalt att dansa framför fönstret i lägenheten så att grannarna ser det heller. Tur du bor på landet nu. Tjejträff snart?

Mrs G:Jag har sett dig köra bil om än inte i N-ping. Ingen väg är för smal, inget avstånd för kort, ingen kurva för krokig för att gra en omkörning.

Anette:Jag vill se dig räcka ut tungan när du sitter naken i blomlådan och kissar samtidigt som du grälar med någon.

2008-08-29 @ 22:39:29
Postat av: Mrs G

Ska sluta kolla Formel 1. Blir nog ändå inte lika bra som dom. Eller hur är det dom säger - övning ger färdighet!

2008-08-30 @ 09:27:38
Postat av: Malena

Det är inget kul att dansa framför fönstret när inga grannar ser, så det är inte lönt du kommer hit och försöker! Gärna tjejträff om jag inte minns helt fel arrangerade jag den senaste.Dessutom har du stoooort fönster, mot gatan och många grannar....

2008-08-30 @ 18:25:35
Postat av: Agneta

Mrs G:Öva gärna någon annanstans än där jag brukar köra.

Malena:Grannar? Inte nu längre.

2008-08-31 @ 19:55:02
Postat av: Mrs G

Ska aldrig göra så mer! Jag lovar!

2008-08-31 @ 21:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0