Halvdagssummering

Nu är klockan snart halv ett och jag är hemma på lunch. Då kan jag göra en summering av hur dagen varit så här långt: Utav det jag igår hoppades på imorgon som ju är idag har följande hänt:
  • Ljuset verkar finnas kvar i form av en stor, gul boll på himlen som sprider värme och framtidstro
  • Ingen arbetsgivare har ringt (fast min nuvarande har gett oss påökt idag, alltid något)
  • Jag har träffat en katod. Fast det visste jag eftersom jag träffar henne nästan varje dag, hon har dock varit lite mindre katodisk än vanligt. På gränsen till snäll. Vi kan kalla henne Susanne* och hon är pedant och besserwisser och dessutom snygg.
Återkommer i kväll!

Kram Agneta

* Namnet är fignerat. Susanne heter egentligen Pia

Kommentarer
Postat av: Ekelundskan

Aha - den värsta sortens katoder av dem alla: pedant, besserwisser och snygg. Slår vad om att hon klär i bikini också...

2008-04-15 @ 13:37:45
Postat av: Agneta

Förmodligen och säkert kom hon över plinten också!

2008-04-15 @ 18:43:58
URL: http://gladjebloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0