Dagens outfit

image2Jag hörde att småtjejerna tjänade ihop till sitt eget lördagsgodis bara genom att skriva vad de bär för kläder just idag. Lite lättförtjänta pengar är ju aldrig fel, så därför tänkte jag berätta om dagens outfit a la´Agneta.

Som top bär jag en "Plötsligt i vinslöv-tröja" med Holger-motiv på. (Se bild) (Bilden är tagen innan jag la in silikonet)
Till det bär jag ett par jeans av märket Lee som jag ärvt av min storasyster. (Jag har alltid ärvt kläder av henne. Förut för att hon tyckte de blivit för små, eller omoderna, nu för att de blivit för stora (och omoderna?). Vill du ha tillbaka dem igen, syrran)
Närmast kroppen bär jag idel produkter från Tofta Select som jag sålt till förmån för barnens fotbollslag.

Eftersom mitt dagliga liv är sådant just nu att det inte kräver många klädbyten så kan jag väl nöja med att berätta om det blir någon förändring?

Kommentarer
Postat av: UlleGulle

Så det är här du är! (fritt efter J Gardell) Har läst alla inläggen så jag måste väl vara en sån där anal...annorlunda...ananas? Nåt på A i alla fall. Men börjar inte ditt namn på A? En tillfällighet att det bara är A-människor som räknas? Skämt så klart. Om nån förtjänar ett A så är det Du. Är så glad att jag lärt känna dig, hoppas på mer fysisk kontakt framöver (?!). Behöver verkligen samla på energikickar i en värld som invaderas av "Susannor". Du är välkommen att titta in på min blogg, den MED bilder, när du har lust. Kram

2008-04-17 @ 21:00:13
URL: http://gronabonansblogg.blogspot.com
Postat av: Agneta

UlleGulle: Var har du varit någonstans, jag vet ju att du fanns nånstans i cybervärlden?

Stora U behöver inte betyda Underkänd-det kan ge bra vibrationer också.

Kram

2008-04-17 @ 22:42:08
URL: http://gladjebloggen.blogg.se
Postat av: Ingvar

Nej tack, jag vill inte ha tillbaka mina gamla Lee, jag går ändå mest omkring i min beigerutiga flanellpyjamas, så var också fallet den morgonen jag krockade bilen, inte så kul att kliva ur bilen i flanell och Birken. Har lovat man och barn att sluta ha den som dagens outfit ändå sitter jag här i den likt förbannat.

2008-04-18 @ 09:14:02
Postat av: Totte

Du är helt rätt klädd! Blondinbella, släng dig i väggen!

2008-04-18 @ 14:19:59
URL: http://thomasjalkling.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är helt rätt klädd! Blondinbella, släng dig i väggen!

2008-04-18 @ 14:20:28
Postat av: Agneta

Käraste syster:Börjar det inte bli ute med flanellpyjamas? Det känns som om jag borde få ta över den snart och du hade väl gått ner, eller är det bara sådant man säger i telefonen när ingen kan kolla?

Kram

2008-04-18 @ 17:58:35
URL: http://gladjebloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0