Dagens anod!

När jag startade Glädjebloggen för några veckor sedan var egentligen mitt syfte att uppmärksamma godhjärtade människor som gör tillvaron lite bättre än vad den annars skulle ha varit. Det har inte blivit så mycket av med det, men nu är det dags.
Jag bara kände att jag måste uppmärksamma en person som gjorde min dag lite gladare, bara genom sitt sätt att vara.
Nämligen Maria K. Hon är alltid glad, är väldigt klok och sansad och ställer alltid upp på alla ideér och påhitt som kommer över en. En riktig anod m a o som är helt omöjligt att inte tycka om.

Hon som arbetat hela dagen ringde mig som gått hemma och skrotat och erbjöd sig att handla till barnens klassfest i kväll. Så klart hon fick det!

Tack för ordet!

Kram
Agneta

"En enda droppe droppad i livets älv har ingen chans att flyta själv. Det ställs ett krav på varje droppe, hjälp de andra vara oppe" (T. Danielsson)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0