2008-04-27

Idag har det varit en fin dag i livet och jag har haft mycket att glädjas åt, bl a
  • att jag tror att jag har världens längsta stubin och i stort sett saknar förmågan att bli tvärförbannad (ibland är det bra, ibland sämre)
  • att jag uppvaktat två personer som jag gillar jättemycket
  • att arbetsveckan är rekordkort denna vecka

Inför morgondagen hoppas jag:
  • att personen som intervjuade mig i onsdags ringer, tidigt, och säger att jag fått jobbet och att ingen av de andra hade någon chans.
  • att min fot slutar att göra så inåtihelvetes ont hela tiden, så att jag frhoppningsvis kan gå i morgon.
  • att min son och hans klasskompisar får askul på klassfesten som vi föräldrar ordnat åt dem i morgonkväll
  • att inte självkritiken och nervositeten tar överhanden och stoppar mig på tisdag
Kram Agneta

             "Bekymrar du dig om saker som är små, är du väl inte större än så" (A.Henriksson)

Kommentarer
Postat av: GreenHeart

Håller tummarna för att jobbmänniskorna tar sitt förnuft tillfånga och anställer dig omedelbums!
Tack för dina och Alfs kloka tankar. Passar bra att avsluta dagen med. Godnatt!

2008-04-28 @ 00:18:28
URL: http://gronabonansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0