2008-04-20

Idag har det varit en tung dag, fastän det varit kanonväder, eller kanske just därför. Det är mer befogat att vara nere när inte solen heller är uppe.
Men om den skiner måste jag med göra det. Fast riktigt så enkelt är det ju inte.

Men nu när mörkret lagt sig och sängen snart skall komma till användning så känns allt mycket bättre, på gränsen till bra. För om jag tänker efter har jag absolut inget att klaga över, hade bara en dålig dag, vilket är tillåtet.

Jag har desto mer att glädjas över så därför kommer min lista över vad som ändå har glatt mig idag:
- Att jag har världens snällaste, goaste, finaste och mest
omtänksamme make. Utan honom hade dagen varit tung på riktigt.
- Att jag känner så många kloka och godhjärtade personer och
relativt få knäppgökar.
- Att jag har ett jobb där jag får dricka vad jag vill och rösta
hur jag vill. (NEJ, det är inte självklart)

För morgondagen hoppas jag:
- Att det skall bli en mycket bättre dag än dagen idag.
- Att ännu fler hittar till Glädjebloggen
- Att "Vovsegull" sköter sig på hundkursen och bevisar att
förra terminens sistaplacering bara var resultatet av en
rejäl domartabbe.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en fortsatt bra kväll. :)

2008-04-20 @ 22:03:11
URL: http://artondejuni.blogg.se
Postat av: Totte

Visst är det ändå skönt att det finns dåliga dagar ibland? Då upplever man de bra dagarna som ännu bättre!

2008-04-20 @ 23:47:33
URL: http://thomasjalkling.blogg.se
Postat av: Ekelundskan

Kram på dig.
Hoppas måndagen blir en bättre dag.
Jag tror också som du att det var en domartabbe. Sen har vi ju lyckats i vårt val av äkta hälft. Jag tror det är årgången, helt enkelt.
Vi hörs!

2008-04-21 @ 06:53:15
URL: http://ekelundskan.blogg.se
Postat av: Agneta

Totte:Du har så rätt. Hade alla dagar varit bra dagar hade man inte visst hur bra de var.

Ekelundskan:Beträffande äkta hälften så vet jag inte om det är tur eller skicklighet. Men jag fick leta länge och åka långt innan jag hittade en modell av rätt årgång som passade. Men nu tänker jag alfrig mer byta.

2008-04-21 @ 22:19:14
URL: http://gladjebloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0