2008-04-16

Idag har följande saker glatt mig:
  • alla trevliga mail jag fått. Särskilt ett från en av mina absoluta favoriter i nöjessvängen. En anod av världsklass, utan divalater.
  • att jag ringt på ett jobb som jag insåg att jag inte ville ha
  • att jag kommit på hur man länkar till andra bloggar. Nästa år skall jag nog lära mig lägga in bilder också
Inför morgondagen hoppas jag
  • att "Susanne" inte driver mig till vansinne
  • att programmet Grannfejden har lagts ner
  • att kreativiteten börjar flöda
Kram Agneta

                                                                      Blogga alltid nykter

Kommentarer
Postat av: Ekelundskan

Du gillar inte Grannfejden? Detta lilla titthål in i människors spännande liv. Programmet där du lär dina barn hur världen ser ut. Programmet där medlarna framstår som experter på sunt förnuft...
Jag är beredd att hålla med.
Men först måste väl ändå Lyxfällan och Rent Hus bort...

2008-04-17 @ 10:42:03
Postat av: Igor

Någon pall som stått snett idag? Har faktiskt insett att det finns en poäng med att pallarna står rakt, idag fick vi en pall med tapetlim som stått lite väl snett, (typ upp och ner) på Gotlandsbåten (eller så var kapten Wassberg på fyllan rent av), det var kladdigt, jag lovar, så vem vet vad "Susanne" bär med sig för erfarenheter?

2008-04-17 @ 18:48:59
Postat av: Agneta

Idag var jag väldigt noggrann så det skilde inte en millimeter.
Jag tror det var kapten Sollerman och hela hans besättning som hade haft personalfest. Men vad de gjorde på festen och var kladdet kommer ifrån vill jag inte ens tänka på.

2008-04-17 @ 20:25:52
URL: http://gladjebloggen.blogg.se
Postat av: Agneta

Igor:Har inte Isak någon blogg? Han kan gärna få designa min så den blir lite ungdomligare, det passar min framtoning bättre tycker jag.

2008-04-17 @ 20:32:21
URL: http://gladjebloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0