Och här slutar Glädjebloggen

Det här blir det absolut sista inlägget någonsin på Glädjebloggen. Den kommer att finnas kver på nätet om det skulle vara så att man är sugen på att gå in och läsa något gammalt inlägg, men det kommer alltså inte att tillkomma några nya inlägg.
 
Det har det i och för sig inte gjort på länge så på det viset är det ingen större skillnad mot de senaste åren.
 
Samtidigt som jag stänger ner Glädjebloggen så öppnar jag en ny blogg, som du hittar här: http://veckovis.bloggo.nu/
 
Nu kan man ju undra varför jag startar en ny blogg när jag inte har underhållit den jag har ens. Men anledningen till att det inte blivit så mycket skrivet här är att jag haft lite svårt att leva upp till mina egna krav på vad den skall innehålla, lite prestationsångest helt enkelt.
Men en ny blogg kan man inte ha några förväntningar på tänkte jag, så då kan jag ju börja om från början på något vis.
 
Jag hoppas så klart att du vill följa med mig till VeckoVis, som den nya bloggen heter, och att du fortsätter titta in här då och då för att leta upp ett och annat inlägg från förr.
 
Tack för den här tiden!
 
Kram
Agneta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0