Premiär

I tisdags hade vi premiär för våra SNACK*-kvällar på restaurang Farozon i Hässleholm. Och eftersom det var premiär hade jag kvällen till ära fått låna Jenny Silvers klänning från melodifestiavalen. Jag tyckte det var synd om den inte kom till använding annars. Själv behöver hon ju inte den längre eftersom hon kom sist.
Jag har egentligen aldrig varit så jätteförtjust i henne. Inte ens när hon var Jenny Öhlund, men det var snällt av henne att låna ut klänningen. Det är inte klokt vad hon förändrats. På 25 år.

Hur som helst så var det en kul kväll på SNACK. Jag uppträdde inte, utan gick mest omkring och såg viktig ut, vilket är en ordförandes absoluta plikt. Uppträdde gjorde däremot Micke Hallqvist från Kristianstad, Khalid Geire från Somalia, eller var det Helsingborg, Göran Ebenhart från Markaryd, malmöiterna Johannes Finnlaugsson och Carolina Svensson samt Conny Hansson, Landskrona. Jag vill inte framhålla någon komiker framför någon annan utan kan stolt konstatera att alla skötte sig med den äran, premiärnerverna till trots.

Den 9 mars är det dags igen. Då är det Eric Löwentahl som är head liner och en mycket rolig sådan. Jag tycker att ni som befinner er i Hässleholms närområde bör åka dit, för ni vill inte missa detta. Om ni bara skall göra en enda rolig sak i mars så skall ni abslout välja denna aktivitet. Många skratt per krona utlovas.

Till sist kan jag meddela att jag redan hunnit med tre radiospaningar hittills. Vill ni lyssna på dem eller bara se hur jag ser ut i radio så är det bara att gå in här.

Kram
Agneta


*SNACK är en enligt oss själva en fyndig förkortning av Snapphanebygdens Comedy klubb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0