Lite OS-prat

I övermorgon var det egentligen tid för min fjärde spaning i Radio Kristianstad. Men i förra veckan ringde man därifrån och undrade om det var OK om man skjuter på den en vecka pga OS. Jag sa att det självklart var OK. Fast egentligen hade man inte behövt skjuta på den för jag är varken med och tävlar eller i arrangörsstaben i Vancouver. Men jag sa ingenting för jag uppskattade deras omtanke om mig att jag inte skulle behöva gå ifrån en viktig tävling bara för lite radioprat. De kan ju inte gärna veta att jag inte är OS-delegat eftersom jag inte sagt något.

På hemmaplan har någon i familjen fått "gäster i håret". Vi har bara drabbats av sådana inkräktare i familjen en enda gång förut och det var sist det var vinter-OS. Ännu ett skäl till att det inte skall vara OS oftare än vart fjärde år.

Kram
Agneta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0