Lagerrensning

Det har snöat idag. Och i går. Och i förrgår. För att inte tala om vad det snöade dagen innan dess och dagen dess förinnan. Och dagen innan den o s v.

Vad beror allt detta snöande på kan man undra och var kommer all snö ifrån och tar den aldrig slut? Ja frågorna hopar sig men svaren uteblir. Dock har jag en egen teori som jag tycker verkar rimlig. Det är ju så att det inte snöat ordentligt på i stort sett hela 00-talet och ganska sparsamt även under 90-talet. Så då är det ju ganska lätt att räkna ut att snölagret uppe hos Kung Bore helt enkelt var överfullt och något drastiskt måste göras innan bäst-före-datumet gått ut. För man vill ju inte gärna slänga snö.

Därför har han helt sonika bestämt sig för att rensa centrallagret helt denna vinter. ALLT SKALL BORT för kunna göra plats för ren,ny, snö nästa säsong. Nysnö, helt enkelt.

Jag säger inte att jag har rätt, men tycker att det låter sannolikt. Eller vad tycker du?

Kram
Agneta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0