Huvudsponsor

Lillefredagen är här igen! Bara en dag kvar att jobba denna vecka. Fast den här veckan har det varit lite tungt att åka till jobbet med tanke på det ymninga snöandet. Jag har nästan hoppats att min privata chaufför C någon morgon skulle följa Skånetrafikens exempel och ställa in morgonturen till Perstorp, men det har ännu inte hänt.

Det som hänt är däremot att sonen numera är medlem i Kristianstads boxningsklubb. Jag gläds över att han får så bra motion av boxningen, men känner oro över att jag betraktar den som en i stort sett livsfarlig sport. Och inte blev jag direkt lugnare när han kom hem med medlemskortet och jag, efter en snabb titt på baksidan av kortet, kunde konstatera att huvudsponsor för klubben är, håll i er nu: Kristianstads Begravningsbyrå!



Kram
Agneta


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag säger bara usch!

2010-02-05 @ 21:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0