Det var därför

På löpsedlarna kunde man i veckan läsa:"Bonde-Susanne:Därför går jag och Fadde skilda vägar. Läs mer på sidan 5". Fast jag behövde inte läsa mer på sidan 5, behövde inte ens köpa tidningen. För jag tror mig veta varför de separerar. Av samma skäl som de blev ihop - för att det inte skrivits om någon av dem på ett tag.
Om någon vecka kommer någon av dem komma ut som homosexuell, eller alkoholist och den andra kommer att ha fått en olycklig barndom med en frånvarande pappa.
För det är så de fungerar, kändisar utan talang. Så behöver inte Björn & Benny göra, de skriver en musikal istället och behöver därför inte skilja sig eller få olycklig barndom.

Läste för övrigt en helt annan sak i en helt annan tidning, nämligen MåBra, att en undersökning visar att drygt 5% av alla som jobbar hemifrån uppger att de jobbar nakna. Tänk på det nästa gång chefen ringer och säger att han jobbar hemifrån idag.

Kram
Agneta


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Vilken himla tur att du finns då behöver man inte köpa veckotidningarna!

Men du MåBra har fel, jag har kontoret hemma och det har då aldrig hänt här!

2010-02-07 @ 15:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0