Jag är här nu

Hej på er allihopa! Eller i alla fall ni handfull människor som troget fortsätter gå in här och kolla dagligen fast jag inte skrivit något på evigheter. 2 ½ månad för att vara exakt.

Om ni undrar vad jag gjort de senste månaderna så är det ju lite av varje faktiskt: Tvättat, handlat, duschat, haft ångest och tittat på "Så mycket bättre" på lördagkvällarna. Mycket mer än så hinner man inte om man är en heltidsarbetande trebarnsmor med man och villa som behöver renoveras. Villan alltså. Inte mannen, han tycker inte att hans fasad blir bättre av spackel, färg och ny beklädnad.

Dessutom har jag hängt en hel del på facebook faktiskt. Alldeles för mycket om jag skall vara ärlig. Innerst inne tycker jag att facebook är lite av ett skrytforum där man med fördel berättar om vilken perfekt människa man är som tränar, bakar ekologiska dinkelbröd, umgås med kändisar och jobbar över bara för att man har ett så kul och viktigt jobb. 
Själv vill jag ju inte vara sämre så jag försöker så gott jag kan att framställa mig som en allt igenom lyckad människa som andra inte kan låta bli att vara avundsjuka på. Och precis när jag tagit i så att jag nästan spricker
och reser mig upp för att baka dinkelbröd  så glömmer jag givetvis att logga ut och vips är någon av barnen där och skriver "BAJS!" i min logg. Och mitt goda rykte är förstört.

Jag får väl försöka jobba på att bättra på det igen. Kanske...

Kram
Agneta


Kommentarer
Postat av: Anette K

Välkommen tillbaka! Har kollat här med jämna mellanrum, men nej inget på länge. Började nästan bli lite orolig...

2010-12-15 @ 21:36:26
Postat av: Agneta

Anette:det finns absolut ingen anledning till oro.

2010-12-16 @ 20:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0